Klubliv

Tønder Roklub blev stiftet i 1928. Klubben ligger smukt ved Vidåen, omgivet af det gamle vandtårn, Rådhuset og den historiske Bachmann´s vandmølle.

Tønder Roklub er tilsluttet Dansk Forening for Rosport (DFfR) og Dansk Kano- og Kajak Forbund (DKF), så vi kan tilbyde roning i begge discipliner.

Vidåen og dets system af tilløbende åer udgør, sammen med Magisterkogen og Rudbøl Sø, klubbens daglige rovand. Det er et meget naturskønt område, der bringer roeren tæt på faunaen og giver enestående scenerier, der ikke kan opleves ligedan inde fra land.

Er du interesseret i at høre mere, kunne du tænke dig at prøve hvad det vil sige at sidde i en af bådene eller i en kajak, så er du meget velkommen til at tage kontakt.

Vil du vide mere om klubben, så brug menuen til venstre

Kajakker 2013
Tønder Roklub, Wegners Plads 4, 6270 Tønder